Kreativní koncept designového studia v Rumunsku rozvíjí nové obalové řešení pro retailové balení piva. Cílem bylo zejména zvýšit zájem nakupujících, tedy najít podobu, která přímo svým vzezřením evokuje chuť na pivo samotné. Podobu obalu, se kterou Studio REMARK uspělo i v soutěži konceptů, nenechá nikoho na pochybách.

A o to vlastně šlo.

Nápad vychází z kombinace dvou souběžně rostoucích trendů, tady balení piva do plastových lahví a do plechovek.  Čím dál víc lidí opouští při nákupu piva vratné láhve a místo toho kupuje pivo v plechovkách. Vede hlavně pohodlí, lidem se nechce příliš schovávat vratné lahve. Spotřebitelé také oceňují praktičnost lehkých nerozbitných obalů a rádi využijí benefitů lehkých, plastových lahví.

Pivo je velmi populární nápoj nejen v Česku, ale evidentně i v Rumunsku a nejvíce ceněné značky mají často původ v Německu  (byť si o tom můžeme myslet svoje). Jméno tohoto piva našlo základ právě v němčině a v překladu znamená „národní pivo“.

Rovněž mělo finální řešení evokovat známý tvar skleněného půllitru s typickým tvarem. PET byl zvolen právě pro své mimořádné vizuální vlastnosti.

Zdroj: https://competition.adesignaward.com/design.php?ID=36594

...