Komise POPAI, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS, ocenila hned dvě řešení od společnosti Smurfit Kappa Zedek. Společnost zaujala jak strukturálním, tak i grafickým designem POS lepenkových displejů. Jeden z displejů je určen pro výrobce alkoholu, druhý pak podporuje prodej kosmetické značky.
Vítězné displeje zaujaly inovativními prvky i celkovou kreativitou řešení v kombinaci s vysokou kvalitou výrobního provedení. Podobně jako i další oceněné exponáty, byly oba produkty presentovány na slavnostním ceremoniálu v Düsseldorfu.
Vítěz v kategorii „Nápoje a tabák“
V kategorii „Beverage and Tobacco“ porotu zaujal sytě modrý displej ve tvaru láhve určený pro společnost Campari, konkrétně pro podporu její značky Skyy Vodka. Kromě kreativity byla u POS řešení oceněna i jeho praktická hodnota, jejímž cílem je optimalizace bezpečného transportu.
Displej se zaměřením na krásu
Vítězství v kategorii " Beauty and Fragrance " připadlo elegantnímu floor displeji pro Philips, který prostřednictvím POS presentuje značku Visapure. Designérům Smurfit Kappa Zedek se podařilo vyvinout vynikající design a realizovat ho v kvalitní vlnité lepence. Řešení splňuje nejen všechna příslušná kritéria soutěže, ale je i příkladem úspěšné spolupráce a komunikace se zákazníkem.