Nudný podzim ve znamení Covid 19 se rozhodl designově zpestřit Henkel, který přináší do německých domácností v limitované edici #Enjoytogether přípravek na mytí nádobí Pril. Stejně jako v loňském roce společnost Henkel pozitivně překvapila spotřebitele i letos kreativními návrhy etiket.

 Limitované etikety vyrábí společnost Folienprint RAKO GmbH, člen skupiny All4Labels Global Packaging Group. K vytvoření jedinečně personalizovaného designu této variabilní datové magie byl použit digitální tisk HP Indigo 20000. Příprava personalizace byla realizována na známém HP Mosaic a PrintOS Composer.  

 Propojení jedinečných technologií

Se šířkou pásu až 760 mm a rychlostí tisku až 42 m / min umožňuje digitální tisk HP Indigo 20000 velkoobjemový velkoformátový tisk etiket a výrobu flexibilních obalů z různých materiálů. HP Smart Stream Mosaic je algoritmus, který automaticky generuje velké množství jedinečných grafických vzorů z původního vzoru. Pro vytvoření více než milionu souborů PDF připravených pro tisk se používá HP PrintOS Composer, cloudová aplikace založená na centrálních vysoce výkonných serverech, sloužící k rychlému vytváření tiskových souborů z proměnných dat.

Design individuálně oslovuje

Jedinečný tisk vychází v podstatě ze dvou verzí, které zároveň charakterizují dva různá produktová aromata.   Obaly pro variantau s exotickou vůní barevně vychází z fialové a modré, zatímco Pril se svěží citrusovou vůní je založen na barevných akcentech v odstínech žluté a zelené.

Každá láhev Pril jedinečná. To umožňuje použitá Díky technologii digitálního tisku HP Indigo, lze úspěšně realizovat tento typ individualizované kampaně. S ohledem na současnou situaci spojenou s COVID 19 je záměrem barevné personalizace i vylepšit náladu spotřebitelům.