Na dubnový redesign minerální vody Magnesia nyní značka navazuje kampaní s majestátním lvem, který dominuje novému televiznímu spotu.  Hlavní hrdina ztělesňuje lví sílu přírodního hořčíku, obsaženého v minerální vodě Magnesia. Kampaň odstartuje v polovině listopadu a zahrnuje televizní i online spoty a influencerské spolupráce.

 

Ústředním motivem je lev elegantně se pohybující pod vodní hladinou. „V nové kampani jsme do centra pozornosti přivedli lva, který je od pradávna symbolem síly a energie a se značkou je spjatý již od jejího vzniku. Snažili jsme se navázat na tradici našich ikonických spotů a zároveň přinést intenzivní vizuální zážitek,“ uvádí Vladimíra Procházková, senior brand manažerka značky Magnesia.

Geneze spotu

Televizní spot vznikl začátkem září v Madridu pod taktovkou renomovaného režiséra Sebastiena Grousseta. Produkce se ujala španělská společnost MENDIPS ve spolupráci s kreativní agenturou Milano Praha. Lokalizaci spotu a další doplňkové služby pro český a slovenský trh zajišťuje agentura WMC GREY.

Tvůrci při tvorbě spotu využili unikátní postprodukční postupy, které spočívají v kombinaci čtyř pokročilých technologií, včetně CGI a umělé inteligence. Díky tomu byli schopni vytvořit velmi realistické ztvárnění lva. Kampaň tak slibuje nezapomenutelný vizuální zážitek, který Magnesii odliší od konkurence.

Svůj hlas televiznímu spotu propůjčil Václav Neužil, držitel Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon v hlavní roli. Tato spolupráce přináší další symbolickou vrstvu a umocňuje důraz na lví motiv, který prostupuje celou kampaní.

Symbolika se promítne také do teaseru, který pomocí CGI oživí budovu pražského Rudolfina – místa, kde se ocenění Český lev tradičně předává. „Díky využití CGI jsme na fasádě Rudolfina vytvořili majestátní hlavu lva, která symbolizuje lví sílu přírodního hořčíku obsaženého v Magnesii. S využitím hlavního symbolu značky jsme dosáhli překvapivého vizuálního efektu,“ uvedl Vlastimil Hladík z agentury WMC Grey. Teaser se objeví souběžně s televizním spotem a diváky naladí na hlavní sdělení kampaně.

 

Kampaň odstartována

Ta oficiálně odstartovala18. listopadu 2024 a bude zahrnovat televizní spoty na stanicích Prima Group, online reklamu, spolupráci s influencery a sponzoring. Spot bude k vidění také na sociálních sítích a YouTube. Kampaň bude probíhat až do úvodu roku 2025.

„Novou kampaní chceme zdůraznit jedinečné složení minerální vody Magnesia bohaté na přírodní hořčík a potvrdit její pozici jedničky na trhu minerálních vod. Věříme, že symbol lva osloví naše stávající zákazníky i novou generaci spotřebitelů,“ uzavírá Vladimíra Procházková.