Ball Corporation začal spolupracovat s ruskou značkou Legend Of Baikal. Voda z nejhlubšího jezera na světě je tedy nyní poprvé v prodeji v nápojovém plechu. Značka Legend Of Baikal (Legenda o bajkalské vodě), kde voda pochází z jezera o hloubce 400 metrů s regeneračními a antioxidačními účinky s přirozenou podporou imunitnímu systému, byla letos uvedena na trhu v Rusku a některých asijských zemí v nápojových plechovkách společnosti Ball.
Ruský trh s balenou vodou vzrostl v roce 2019 o 15%, z důvodu zvýšeného zájmu o zdraví a wellness. Voda se svou globální mírou růstu 2% zároveň představuje významnou příležitost pro průmysl nápojových plechovek.
330 ml průzračné vody v modré plechovce
Legend Of Baikal se rozhodla přejít na hliníkové plechovky a oslovit mladší zákazníky, kteří stále více hledají vhodné a funkční balení se silným environmentálním akcentem. 330 mililitrové Legend of Baikal Water plechovky jsou ideální pro snadnou hydrataci na cestách. Pohodlné balení lze navíc snadno recyklovat. Hliníkové plechovky mají v současnosti v Evropě v průměru 75% míru recyklace.
A opět udržitelnost…
Plechovky byly uvedené na trh začátkem tohoto roku v Rusku, jihovýchodní Asii a na Středním východě. Jejich výrazný tmavě modrý design představuje barvu vody v hloubkách jezera Bajkal. Nápojové plechovky jsou populární především u mladší generace. Ball navíc patří k výrobcům nápojových plechovek, který splňuje environmentální, sociální a vládní principy ASI (Aluminium Stewardship Initiative) pro všech 23 svých závodů na výrobu nápojových nápojů v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA), a je tedy i v tomto segmentu symbolem udržitelnosti.