Jogurtovou značku Yoplait není potřeba nějak představovat. Známí experti na jogurty zahájili nový rok přeformulovanými receptury na výrobu značek Petits Filous a Frubes, zároveň se produkty ukázaly i v novém typu balení.

 

Současné produkty jsou ještě zdravější, přesto si ale i zachovávají stejnou lahodnou chuť.

Od roku 2015 společnost Yoplait vylepšuje složení výrobků v dětském portfoliu, to současné disponuje o snížením cukrů o 25 %.

  Zaměřeno na klíčové živiny

Známý výrobce dětských jogurtů byl za svůj přínos ve snižování cukru v kategorii jogurtů i oceněn veřejností Health England.  Petits Filous a Frubes jsou dobře zavedené a oblíbené značky, takže bylo důležité, snižovat cukr postupně, bez toho, aby došlo k přidávání zahušťovadel, sladidel, zpracovaných vláken nebo příchutí. Loni výrobce vydal zprávu, která zdůraznila, že více než jednomu milionu dětí ve Spojenému království hrozil slabý rozvoj a růst, protože jim chyběly klíčové živiny, jako je vitamín D, vápník a jód, z nichž všechny se nacházejí v současných obohacených dětských jogurtech.

Důležitá osvěta a marketingová komunikace na obalu

Yoplait bude rovněž pokračovat ve své vzdělávací a osvětové kampani pro rodiče ohledně zdraví prospěšných živinách i v roce 2025. Petits Filous v lednu uvedl na trh i nový nový vzhled obalu se zdůrazněním zdravotních kreditů značky se zaměřením na zdraví kostí. Frubes využívá obal na propagační akci, ve které nabízí rodinný výlet do Japonska jednou za život, tato akce je poprvé v kategorii dětských jogurtů.