Další, z řady tak „bezobalových“ trendů je pilotní projekt ve spolupráci brandu Nivea a německé sítě drogerií dm. Novinkou jsou doplňovací stojany s náplní sprchových gelů „Nivea Creme Soft“ a „Nivea Creme Sensitive“ ve třech prodejnách dm. Zkušební provoz je zpočátku omezen na období šesti až osmi měsíců.

 

Enviromentální „bezobalové“ trendy nebojují proti obalům, ale chtějí spotřebitele vychovávat směrem k jejich nenadužívání. Zároveň obvykle představují další příležitost pro producenty, především displejáře, protože různé typy zásobníků, doplňovačů atd potřebují nejenom nosnou část, ale i výraznou presentaci na ploše v prodejně.

 

„Refill“ stanice

Beiersdorf Nivea a řetěz drogerie dm zahájily nový pilotní projekt doplňování vybraných sprchových gelů. S projektem se lze v současnosti seznámit v dm obchodech v hamburských Hoheluftchaussee a Eppendorfer Landstrasse, stejně jako v dm obchodě v Schöllbronner Strasse v Karlsruhe a v obchodech Nivea.

 

Počet tři omezuje hygiena

Zákazníci dm mohou naplnit prázdné láhve gely Nivea až třikrát. Po třetím naplnění během testovací fáze jsou požádány o výměnu lahví. Poté jsou zkontrolovány normy kvality a hygieny obalu. Výměnou klienti obdrží novou láhev a bezplatnou náplň zdarma.