Společnost Aptar Food + Beverage spustila online objednávkovou platformu v Kolumbii v Jižní Americe. Platforma je speciálně navržena tak především pro dva typy sortimentu, u kterých se v tomto regionu předpokládá nárůst, jedná se o segment balené vody a omáčky& koření.
Nový, zjednodušený online objednávkový proces byl vytvořen, aby sloužil především malým a středním společnostem, které vyžadují menší množství objednávek než větší značky. Pro Aptar je to příležitost, jak rozšířit partnerství s menšími značkami a zároveň jim poskytnout snadný přístup k řešením Aptar, která mohou pomoci vylepšit jejich produkty, zvýšit jejich přitažlivost na pultech a zlepšit celkově i spotřebitelské prostředí.
Extrémní roztříštěnost menších značek
Podle údajů z roku 2021 (Euromonitor International) v Kolumbii přibližně 35 % trhu s balenou vodou ovládají tři značky, zatímco zbývajících 65 % je extrémně roztříštěno do mnoha menších brandů a produktů privátních značek. I výrobci omáček, dresinků a koření představují velmi roztříštěný segment trhu, přičemž 45 % tvoří četné menší a středně velké značky a produkty privátních značek.
Zjednodušené objednávky
Mezi klíčové výhody nové e-platformy patří nižší požadavky minimální množství objednávek a výrazně zkrácené dodací lhůty, díky eliminaci časově náročného importního procesu. Zatímco za normálních okolností může proces od dokončení objednávky po dodání produktu trvat až osm týdnů, nyní lze produkty objednat online a doručit je během několika dní. Navíc nejsou vyžadovány žádné formální objednávky a platba je stejně jednoduchá jako u běžných online nákupů pomocí kreditní karty.
Pro inspiraci je možné prohlédnout si tento nový portál elektronického obchodu zde.