Tento projekt jde proti genderovým stereotypům. Autodoplňky se dlouhodobě orientují převážně na mužskou část populace. Proč ale nezapojit i tu druhou, početně významnou část trhu. Oslovit ženy se může vyplatit, k tomu je ale potřeba se zaměřit více na design nabízených produktů.
AutoZone je specializovaným prodejcem a distributorem automobilových náhradních dílů a uvědomuje si, že přehlížet ženy se z dlouhodobého hlediska nemusí vyplatit. Nabízí pohled na vlastní značku trochu z jiného úhlu. Tradiční barvy zůstávají, značka se však ukazuje ve svěží podobě a jednoduchém designu srozumitelném pro své spotřebitele.
V čem spočívá jedinečnost těchto obalů?
AutoZone není lákavá jen pro mužské zákazníky. Cílem je oslovit také ženy a stát se tak přístupnou všem. Zajímavé obalové řešení velmi názorně prezentuje balené produkty.
Designer: Jenny Joe, USA
Zatím je vše ve fázi projektu.
Abychom byli spravedliví.
Při průzkumu na českém trhu jsme objevili autokoberce v černo-růžové barvě a růžové návleky pásů se Swarovski krystaly.
...