Tento projekt jde proti genderovým stereotypům. Autodoplňky se dlouhodobě orientují převážně na mužskou část populace. Proč ale nezapojit i tu druhou, početně významnou část trhu. Oslovit ženy se může vyplatit, k tomu je ale potřeba se zaměřit více na design nabízených produktů.

AutoZone je specializovaným prodejcem a distributorem automobilových náhradních dílů a uvědomuje si, že přehlížet ženy se z dlouhodobého hlediska nemusí vyplatit. Nabízí pohled na vlastní značku trochu z jiného úhlu. Tradiční barvy zůstávají, značka se však ukazuje ve svěží podobě a jednoduchém designu srozumitelném pro své spotřebitele.

 

V čem spočívá jedinečnost těchto obalů?

AutoZone není lákavá jen pro mužské zákazníky. Cílem je oslovit také ženy a stát se tak přístupnou všem. Zajímavé obalové řešení velmi názorně prezentuje balené produkty. 

Designer: Jenny Joe, USA

Zatím je vše ve fázi projektu. 

Abychom byli spravedliví.

Při průzkumu na českém trhu jsme objevili autokoberce v černo-růžové barvě a růžové návleky pásů se Swarovski krystaly. 

...