Jak je už místní tradicí, nejsilnějším dnem co do počtu návštěvníků i novinářů je středa. Dokládají to i fronty u registrace brzy po otevření veletrhu. Koncentrace této veletržní akce přináší výhody jak pro návštěvníky, tak zejména vystavovatele. Nepočítá se s „hluchými“ dny, šetří se razantně náklady na pobyt pracovníků vystavovatelů. Vysoká úroveň dlouhodobé práce organizačního týmu veletrhu s novináři je završena dnešním společným „novinářským“ obědem, jehož součástí je i odborná přednáška.
Černá je dobrá
Jednou z řady novinek, s kterými se přišli vystavovatelé na BrauBeviale pochlubit je i černé nápojové sklo od společnosti O-I, člena skupiny Owens-Illinois Group. Ušlechtilé obaly ze skla tak mohou mít nový designový parametr se silným marketingovým nábojem. Není divu, že producent skotského ginu HENDRICK’S zvolil pro svůj nápoj černou láhev O-I. Ušlechtilé pití do ušlechtilého obalu.