V článku Lifefood chocholate bar publikovaném 8.7.2015 došlo k politováníhodnému omylu ohledně autorství grafiky, designu tohoto obalu. Autorovi, panu Miro Budišovi, Graphic Design and Illustration se tímto omlouvám, v souladu s autorským zákonem jsem údaje v původním článku opravila a nyní publikujeme článek se správným obsahem ještě jednou:

Společnost TOP TISK Obaly vyrábí pro  Lifefood Czech Republic přebaly na čokolády a skupinové balení těchto čokolád. Papírové potištěné přebaly byly opatřeny průhledy, které mají tvar očí a celkově ladí s grafikou, kterou navrhl Miro Budiš, Graphic Design and Illustration. Konstrukce pochází z tužky Emy Raspopčevové, TOP TISK Obaly.

Shelf ready Packaging s náklonem

Podmínkou bylo, aby se skupinové balení jednoduše skládalo a čokolády nepřepadávaly v regálu při jejich odebíraní ze skupinového balení. Proto se balení skládá ze dna a víka. Každé balení obsahuje 10 čokolád a díky jednoduché vložce jsou čokolády nakloněné a dopředu nepřepadávají.

Loni bez zlata

Ve čtvrtek 18. 6. 2015 se sešla odborná porota DESIGN TOUCH 2015. Součástí hodnocení je posouzení grafiky, tvarů, barev, souznění se značkou, forma sdělení informací, identifikace produktu, vyváženost informačních a propagačních aspektů.

V rámci hodnocení byla z 29 přihlášených exponátů vytvořena skupina úžeji nominovaných a v závěru udělena 1 stříbrná cena a 2 ceny bronzové.  Porota se rozhodla zlatou cenu neudělit. 

SILVER DESIGN TOUCH 2015

Skládačková krabička získala ocenění SILVER DESIGN TOUCH 2015. Ocenění bylo předáno během konference SpeedCHAIN dne 4.11.2015 v Břevnovském klášteře v Praze.

.