Mattoni 1873 uspěla hned se čtyřmi produktovými novinkami v dalším ročníku programu Volba spotřebitelů. Nejoblíbenějšími produkty v příslušných kategoriích se staly funkční vody proti stresu a pro lepší soustředění Magnesia PLUS, ochucené nealkoholické pivo BirGo, sirup YO bez cukru i Schweppes Pink Tonic.

 

 

Letošní 23. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů opět ocenil řadu novinek. Společnost Mattoni 1873 uvedla na trh několik nových produktů, které se podle výsledků těší oblibě spotřebitelů, a bodovala hned se čtyřmi novinkami.  

Balené vody, které osloví chutí i obalem

V kategorii Balené vody zvolili zákazníci nejlepší produkt Magnesia PLUS ve dvou variantách: Focus s příchutí maracuji a meduňky a Antistress s příchutí manga a meduňky. Tyto funkční ochucené minerální vody jsou obohaceny o vitamíny, minerály a výtažky z rostlin, které mohou pomoci při stresu a podpořit soustředění. To vše s nízkým obsahem cukru a kalorií, bez konzervantů, umělých barviv a sladidel.

„V dnešní uspěchané době každý z nás občas zažívá stresové období nebo chvíle, kdy potřebuje zlepšit soustředění. Proto jsme vyvinuli funkční vodu Magnesia PLUS tak, aby spotřebitelé mohli spolu s pitným režimem doplňovat i vitamíny a minerály, které jim pomohou v náročnějších situacích. Výsledky Volby spotřebitelů jen potvrzují, že tento produkt skutečně odpovídá potřebám a preferencím našich zákazníků, což nás velmi těší,” říká Martin Karas, Senior Brand Manager Magnesia. Magnesia PLUS se na pultech obchodů objevila na jaře 2023 a je k dostání ve formátu 0,7l PET.

Unikátní BirGo

Nejlepším pivním nápojem se stalo ochucené nealkoholické pivo BirGo. Značka vznikla díky unikátní spolupráci dvou ikonických českých podniků s dlouhou tradicí – Mattoni a Budějovického Budvaru. K příchutím Grapefruit, Citron & Limetka a Mango & Limetka přibyly letos dvě novinky: Broskev a Malina & Ostružina. „Jsme moc rádi, že BirGo získalo uznání ve spotřebitelské soutěži, a to je na trhu teprve od minulého roku. Tato volba ze strany našich zákazníků je pro nás obrovským oceněním a ukazuje, že naše produkty splňují jejich očekávání,” říká Gabriela Šulcová, Senior Brand Manager BirGo.

V kategorii Sirupy zvolili spotřebitelé nejoblíbenějším produktem YO Sirup bez cukru. Mezi Nealkoholickými nápoji se na první příčce umístil Schweppes Pink Tonic ve formátu 0,5 l PET. Tento produkt je jediným pravým růžovým široce distribuovaným tonikem s obsahem chininu. Má hořkosladkou chuť ovoce, díky tomu si získal oblibu i u mladších spotřebitelů v porovnání s klasickými toniky. Obsahuje aromata přírodního původu na bázi černého rybízu a má nižší obsah kalorií.

Volba spotřebitelů 

Volba spotřebitelů již od roku 2001 každoročně oceňuje a podporuje nové inovované výrobky na českém rychloobrátkovém trhu.  Na základě průzkumu mezi 4 000 respondenty jsou pak vyhlášeny a oceněny vítězné produkty. Do soutěže se mohou přihlásit výrobci a distributoři rychloobrátkového zboží (vyjma tabákových výrobků), doplňků stravy a OTC přípravků, kteří své nové či inovované výrobky/výrobkové řady uvedli na český trh od ledna předchozího roku.