Kofola dlouhodobě dokazuje, že když ji miluješ, není co řešit. A obdobně jako v lásce, tak i při výběru oblíbeného nápoje platí, že méně je někdy více. Letos proto uvádí novou řadu ochucené Kofoly a v ní o 30 procent méně cukru. Reaguje tím nejen na poptávku spotřebitelů, ale i na dlouhodobý trend a závazky, které si vytyčila v rámci udržitelnosti. Různé příchutě budou  dostupné v oblíbeném půllitrovém balení, vybrané příchutě pak i v dalších formátech.

 

Kofola se už několik let zaměřuje na receptury svých nápojů. „Dlouhodobě omezujeme nejen konzervanty, ale také množství přidaného cukru. Před lety jsme se připojili k iniciativě Evropského sdružení výrobců nápojů a zavázali se mezi roky 2015 – 2020 snížit množství cukru na litr nápoje o desetinu. Upravili jsme receptury ochucených vod Rajec, zaměřili se na zvýšení objemu prodávaných nápojů na bázi vody a u tradičních receptur začali vytvářet i varianty se sníženým obsahem cukru,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola. Letos jde firma zase o kus dál. Představuje celou řadu ochucených variant tradiční Kofoly se sníženým obsahem cukru, který nenahrazuje žádnými umělými sladidly ani stévií.

Půlitrové láhve s výraznými etiketami

Kofola MéněVíce s příchutěmi citrus, meloun, meruňka a malina budou na trhu dostupné v oblíbeném půllitrovém balení, vybrané příchutě pak i v dalších formátech. „Tradiční receptura klasické Kofoly Original se samozřejmě nemění. Oproti jiným kolovým nápojům ale i ta obsahuje o třetinu méně cukru,“ uzavírá Ľubica Mieresová.

Součástí novinky je i kampaň

Kofola jako již tradičně vsází ve své nové kampani na bezpodmínečnou lásku. Přichází však s novým sloganem „Méně cukrování, více lásky“, který odráží nejen nový produkt, ale i hlavní myšlenku kampaně. Kamil, duší romantik, se cukrování a velkých gest rozhodně nebojí. Klára, srdcem punkerka, si na romantické řečičky moc nepotrpí. Jejich lovestory potvrzuje, že i ve vztazích platí: méně je více. Ani v případě hudby nenechala Kofola nic náhodě. Hlavní melodii spotu zadala osvědčeným domácím autorům „nepřeslazených“ love songů – v Česku tak uslyšíte písničku od Márdiho, frontmana skupiny Vypsaná fiXa, na Slovensku zazní song kapely Horkýže Slíže.

Nový TV spot Kofoly  najdete zde i zde: