Společnost Nestlé je známá jako renomovaný výrobce, který v tomto duchu vylepšuje nejenom vlastní výrobu, ale neustále usiluje i o udržitelnější obalová řešení. V současnosti společnost zavádí inovace na bázi papíru napříč všemi svými významnými značkami.

 

  Globální síť výzkumu a vývoje Nestlé spolupracuje pochopitelně s celou řadou externích partnerů a dodavatelů na vývoji nové generace vysoce bariérových řešení papírových obalů napříč kategoriemi všech produktů. A inovace se rychle dostávají ke spotřebitelům.

 

Obaly pro Vital Proteins se mění

Nedávno Nestlé představilo v USA kartonové obaly pro značku Vital Proteins. Tato změna obalového materiálu a designu vedla k porovnání s předchozími obaly k téměř neuvěřitelnému  90 % snížení plastů. Nový obal, vyvinutý odborníky z výzkumného a vývojového centra Nestlé Health Science v Bridgewater, New Jersey, ve spolupráci s externími partnery, má patentované víko, které je tuhé a těsné. Umožňuje snadné otevírání a zavírání obalů, přičemž je i odolné proti úniku či rozlití obsahu.

 

  „Doplňovací obal" na kávu

Ve Spojeném království Nestlé nedávno představilo papírové řešení s vysokou bariérou pro Nescafé. Toto řešení pro doplňovací papírové obaly umožňuje spotřebitelům doplňovat si skleněné dózy Nescafé doma, aniž by museli slevit z čerstvosti nebo kvality produktu. Řešení snižuje hmotnost obalů o 97 procent. Papírové obaly lze recyklovat v místním toku papírového odpadu.

Kromě toho má řada Nescafé Cappuccino v Evropě nyní nové obaly s papírovým tělem namísto předchozí plastové dózy. I tento obal je plně recyklovatelný v toku papírového odpadu po celé Evropě, kde je tento formát balení dostupný v různých variantách produktů.