Společnost SICPA (člen AIPIA) se zabývá nejenom zabezpečením produktů před paděláním, ale i souvisejícími oblastmi jako je vysledovatelnost apod. Novinkou jsou bezpečnostní chytré etikety s inovativními vizuálními efekty odolnými proti padělání. Díky řadě skrytých funkcí by využití chytré technologie mohlo poskytnout vyšší stupeň ochrany produktům, značkám a tím i klientům.  

 

Nedávná zpráva amerického ministerstva vnitřní bezpečnosti (DHS) citovala výzkum Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD), který ukazuje, že hodnota padělaného zboží obchodovaného na mezinárodní úrovni se mezi lety 2005 a 2016 zvýšila o 154 procent z 200 miliard USD na 509 miliard USD. Globalizace a elektronický obchod zpřístupnily téměř nekonečné množství zboží a služeb jediným kliknutím myši. Padělatelé stále lépe  využívají nové technologie a stávají se sofistikovanějšími.

 

Variabilní možnosti autentizace produktu

V boji proti padělání hraje velkou roli rychlá a spolehlivá autentizace pravých produktů.  Vedle ekonomického efektu zvyšuje i větší míru důvěry k identitě značky a tím i zachování důvěry spotřebitelů. Především v oblasti léčiv slouží velkou měrou i jako ochrana veřejného zdraví a bezpečnosti.

Nové bezpečnostní etikety SICPA využívají inovativní technologii, která navíc i slouží k efektivnímu upoutání pozornosti zákazníků.  K propagaci lze využít konkrétní symboly nebo značky, řadu vzorů, barev i vizuálních efektů.

 

Změna symbolu či barvy při neoprávněné manipulaci

Využití nové technologie SICPA, které je dodáváno ve formě jedinečného bezpečnostního řešení chytré etikety, umožňuje spotřebitelům, podnikům a organizacím snadno a spolehlivě validovat autentické zboží a produkty, což je rozhodující faktor při ochraně originality produktu a v boji proti padělání. Svou vizuální proměnou podá etiketa důkaz o neoprávněné manipulaci prostřednictvím zabezpečených 2D kódů a dalších zjevných i skrytých bezpečnostních funkcí vytvořenými SICPA.

Integrované bezpečnostní značení lze efektivně použít k autentizaci léčiv, elektronických a automobilových komponentů, oděvů, potravin a lihovin a dalších špičkových spotřebních produktů.