Idilia Foods, majitel španělské kultovní značky ColaCao, vedoucí čokolády na trhu s práškovou čokoládou, zahájila novou kampaň s názvem „Gracias“ („Děkuji“). Na kampani se podílel tým EMEA Brands & Agencies, který spolupracuje s Idilia Foods již nějakou dobu a jednalo se o 3. aktivitu, která byla realizována díky digitálnímu tisku HP Indigo.

 

Idilia Foods  a  EMEA Brands & Agencies  mají za sebou již podobně úspěšnou kampaň, kterou realizovali společně v lednu letošního roku. Kampaň „Tu Mote en Mi Bote“ („Vaše přezdívka v mé krabici“) byla zaměřena na PET food a využívala především jmen domácích mazlíčků.

 

Personalizované „Gracias“

V kampani Gracias byl úspěšně použit patentovaný SW HP Personalization Pinwheel, tak, aby mohla být účinně využita personalizace grafiky na obalu. Designérská skupina Batlle Group, která připravovala grafiku, se rozhodla využít jedno z mott koronavirového boje, CELEBRATION STORYTELLING - PRAISE HEROES. Hlavní myšlenkou ztvárnění obalu je, že existují anonymní lidé, kteří činí tento svět lepším místem, a měli by být oslaveni.

To vedlo k tomu, že obaly na produktech ColaCao jsou plny lidí z „první bojové linie“ v boji s Covid-19, mezi které především patří zdravotničtí pracovníci, zemědělci, pracovníci v domovech pro seniory, úklidový personál, policisté, hasiči, pracovníci supermarketů, dělníci v továrnách či novináři. V personalizovaných grafikách obalového designu však nechybí ani děti a starší občané tleskající z balkonů.

 

Digitální marketing slouží reálným iniciativám

Ilustrace jsou provedeny v podobě dětské kresby, tak, aby mohly přinášet více optimismu a emocí. 400 000 obalů bylo vytištěno na HP Indigo 20000.  Celá kampaň, která je podporována digitálním marketingem a PR, souvisí s ostatními iniciativami, ke kterým se společnost v posledních měsících zavázala. Patří k nim např. darování 120 tun produktů humanitárním organizacím nebo přímá finanční pomoc 14 nemocnicím v hodnotě cca milionu eur atd.

Krátké video personalizované kampaně je možné shlédnout zde.