Kategorie Kosmetika v podstaě signalizuje i v obalech, trend, který je "vidět" na současných kosmetických produktech - návrat směrem k přírodě. Není divu, že v této kategorii získali ocenění dva různí přihlašovatelé, spolupracující ovšem s jednou stejnou značkou :-).
A co měly oba vítězné exponáty společné? Jednotnou formu čistého designu a to přesto, že byly zpracovávány rozdílné obaly se značně rozdílným přístupem. Takže výsledek je umírněný design zpracovaný za využití velmi progresivních technologií.
Manufaktura obaláře inspiruje
Tak jako u zákazníků v současnosti boduje více přírodní kosmetika, tak jsou zároveň pro tuto skupinu charakteristické i obaly vyznačující se čistým umírněným designem. Zajímavé je, že čistoty designu lze dosáhnout nejenom potlačením nadbytečných barev a dalšího zpracování či naopak využitím náročných tiskových technologií. To bylo vidět na laminátové tubě od společnosti Colognia Press pro značku Manufactura, kdy přihlašovatel porotě dokázal, co vše lze, s kvalitním technologickým zázemím ve spojení s kvalitou zaměstnanců, dosáhnout. S vizuálem Manufaktury zabodoval i Český národní podnik, tentokrát šlo o obal na Anti pollution denní pleťový krém, dík šikovné konstrukci i udržitelnému pojetí, došlo k vytvoření prostoru na výměnu náplně v podobě EKO kelímku.