Známá kampaň nápojového giganta Coca Cola neustále pokračuje, jak ostatně bylo vidět i z reklam a spotů nedávných vánočních svátků. Spotřebitelé již předtím ochutnávali pocit sounáležitosti se známou značkou v různých ročních období. K “ochutnání” emocionálního prožitku přispěly i vizuálně působivé hliníkové láhve vyráběné společností Ardagh.
Novou globální kampaň Taste The Feeling spustila Coca Cola již na začátku roku 2016. Inovací je to, že ikonická skleněná láhev nemusí mít vždy jen červenou etiketu. Jedná se o strategii One Brand, jež zdůrazňuje to, že si spotřebitelé mohou vybrat tu příchuť, která jim chutná. Další inovací je, že v rámci kampaně ani samotná láhev nemusí být vždy skleněná...
Různé varianty sjednocující pocity
Hliníková láhev vyráběná společností Ardagh obsahuje 100 různých etiket ve vysokém rozlišení a excelentním tisku. Varianty jsou různé, ale již na první pohled je zřejmé, že všechny sdílejí stejné hodnoty a vizuální ikonografii.
Excelentní design
Právě vysoké tiskové rozlišení v kombinaci s hladkým kovovým povrchem vytváří velmi zajímavou designovou kombinaci pozitivních vjemů. Láhev působí brandově sjednoceně a přesto je zajímavě jiná…