Koncem loňského roku Neopac, globální poskytovatel vysoce kvalitních obalových a dávkovacích aplikací pro farmacii, parfumérii a drogérii, získal cenu Hungaropack. Cena byla udělena za novou digitálně potištěnou tubu vyvinutou společností Neopac pro společnost Herbária, přední maďarskou společnost zabývající se rostlinnými produkty.

 

U obalu pro oblíbený měsíčkový balzám Herbária využil Neopac svou sofistikovanou technologii digitálního tisku, kterou lze vyrábět hlavně menší, flexibilnější série s podstatně zkrácenými dodacími lhůtami. Tato technika umožňuje aplikovat text a dekorace přímo na polyetylenovou (PE) tubu.

Pokročilé možnosti přímého digitálního tisku umožňují společnosti Herbária skladovat produkty bez nadměrného objednávání, což omezuje plýtvání materiálem, náklady na dopravu a požadavky na skladování.

 

Fotorealistická grafika není pro digitál problém

100ml tuby pro měsíčkový balzám Herbária jsou potištěny fotorealistickou grafikou s vysokým rozlišením, která zobrazuje regenerační vlastnosti produktu. Balzám v líbivém obalu je finálním produktem dlouhodobé spolupráce mezi společnostmi Herbária a Neopac, který je jediným maďarským výrobcem plastových tub.