Společnost Tetra Pak je předním světovým dodavatelem systémů pro zpracování a balení potravin a je neodmyslitelně spojena s obaly typu „nápojový karton“. Historie tohoto typu balení spadá do 40. let minulého století. Švédská rodinná firma se postupně rozrostla do světového giganta s 23.000 zaměstnanci ve více než 80 zemích. Nejčastěji se můžeme setkat as obaly značky Tetra Pak u mléka, džusů, nicméně ve svém portfoliu má i obaly na bázi papíru pro konzervárenský průmysl (Tetra Recart).

Charles Héaulmé je novým viceprezidentem pro Evropu a Střední Asii

Małgorzata Kołton bude řídit Tetra Pak Polsko & Danube

Společnost Tetra Pak pověřila od ledna Charlese Héaulmého (48) řízením regionu Evropy a střední Asie. Ve své roli bude Charles Héaulmé odpovědný za 55 zemí, 43 obchodních zastoupení, 13 výrobních závodů, 4 550 zaměstnanců a obrat ve výši 3,5 miliardy eur. Małgorzata Kołton byla jmenována novou generální ředitelkou pro Tetra Pak Polsko & Danube, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko.

Charles Héaulmé

Jako viceprezident nedávno vytvořeného celku bude Charles Héaulmé řídit chod společnosti v rozmanitém a nesourodém regionu s odlišnými a náročnými obchodními podmínkami. Konkurence na trhu nápojových kartonů i alternativních obalových systémů vzrůstá. Zároveň spotřeba mléčných a nealkoholických nápojů, klíčových segmentů společnosti Tetra Pak, kolísá. Cílem nového viceprezidenta bude dosahovat růstu a zvyšovat konkurenceschopnost tak, aby si společnost Tetra Pak udržela svoji vedoucí pozici v oboru.

Od svého nástupu do společnosti Tetra Pak v roce 1999 zastával Charles Héaulmé, který je francouzské národnosti, vedoucí pozice v několika zemích Evropy a Latinské Ameriky. Před jmenováním do funkce viceprezidenta byl generálním ředitelem Tetra Pak Iberia. Během své kariéry ve společnosti Tetra Pak žil a pracoval v 9 zemích, díky čemuž má zkušenosti z různých obchodních prostředí.

 

Małgorzata Kołton

Podle generální ředitelky Małgorzaty Kołton musí společnost Tetra Pak úzce spolupracovat se svými zákazníky, aby pochopila jejich potřeby a dokázala jim pomáhat v obchodním růstu.  Má proto v plánu posilovat vazby s obchodními partnery z řad zpracovatelů potravin a nápojů. Cílem je spotřebitelům trvale dodávat kvalitní a bezpečné výrobky v atraktivním balení.

.