Oceněné exponáty světovým WorldStar jsou vždy dobrou inspirací, nicméně v segmentech s rozvíjející tendencí to platí dvojnásobně. A to je v současnosti případ především e- commerce. Jedno z opravdu progresivních řešeních pro tuto oblast nabídla i vítězná společnost Mondi Bupak se svým konceptem „Křížový“ obal z vlnité lepenky.

 

„Křížový“ obal z vlnité lepenky je zkonstruován z plně recyklovatelného, ekologického materiálu, jako náhrada polyetylénových sáčků, obálek s PE bublinkovou výstelkou a menších F0201 nyní v e-commerce segmentu hojně používaných. Díky dobře zvolenému směru vlny, konstrukčním vychytávkám a aplikaci uzavíracího hotmeltového lepidla přináší tento obal řadu přednosti: od možnosti rychlého plnění, úspory fixace, variability výšky atd., až ke zrychlení a zefektivnění procesu balení. Za společnost na otázky ohledně ocenění WS odpovídal Ladislav Kneisl, Technical service manager – Vedoucí technické podpory prodeje, Mondi Bupak.

 

 

-       Co pro vás znamená WS? Proč se z Obalu roku přihlásit do WS?

LK: Ocenění WS pro nás znamená, že naše inovace jsou plně konkurenceschopné nejen v rámci lokálního trhu, ale i v mezinárodním prostředí.

 

-       Jaká jsou pro vás rozhodující kritéria pro Obal roku a jaká pro WS?

LK: Naprosto stejná – konkurenceschopný inovativni přístup a přidaná hodnota pro zákazníka.

 

-      Vnímáte u prémiových (tedy vítězných obalů) nějak posun v požadavcích klientů?

LK: Vývoj požadavků z našeho pohledu plně odpovídá celkovému vývoji trhu, např. rostoucí vliv segmentu e-commerce, zvyšující se požadavky na vysokou efektivitu a nízké náklady v hodnotovém řetězci zákazníků.

 

-      Jak byste popsali váš vítězný exponát 3 hlavními benefity?

LK: Díky dobře zvolenému směru vlny a aplikaci uzavíracího hotmeltového lepidla přináší obal tyto přednosti:

 

              -  je ihned připraven k plnění + zboží je uvnitř fixováno bez nutnosti použití dalšího fixačního materiálu

              -  poskytuje variabilní výšku, lepší ochranu baleného zboží během přepravy proti propíchnutí, průrazu, krádeži

              -  zrychluje a zefektivňuje proces balení

 

-       Lišil se nějak vývoj/výroba/komunikace/požadavky klienta u vítězného exponátu oproti běžné výrobě/vývoji?

LK: V podstatě ne. Na začátku je vždy důsledná analýza požadavků a potřeb zákazníka, která se následně promítne do daného inovativního řešeni.