Na nápady byl v letošním ročníku Obalu roku velmi bohatý sortiment POS. K oceněným patřil koncept Transportní obal na víno od společnosti Grafobal. Na vývoji obalu se podílel i samotný uživatel, tedy Ing. Karel Průša, VINICOLA, s.r.o., Břeclav společně s autorem designu Peterem Olajošem, Oli (Nitra). Výsledkem je cena Obal roku za obal, který zdaleka neplní pouze transportní funkci. 

 

 Víno patří k velmi oblíbeným spotřebitelským artiklům. Vítězný exponát vedle přepravní funkce, může díky velmi originální funkci víno presentovat jako prodejní SRP obal či přímo displej.

 

Netradiční konstrukce umožňuje presentační benefit

Inovace skupinového obalu na 6 láhví vína spočívá v konstrukci mřížky přímo z dna obalu, která se u tohoto typu obalu obvykle nepoužívá, zde napomáhá i  variabilnosti při prezentaci v supermarketech. Různý stupeň "odhalení vína" - pouze odtržením perforovaných otvorů v místě etikety, nebo jednoduchým odtržením zipu s odtrhávacím proužkem i celé vrchní části krabice, umožňuje zvolit optimální prezentační nebo přepravní mód.

 

Líbivý potisk a hlavně úspora balícího času

Konstrukce mřížky skvěle fixuje láhve a rychle se skládá, což znamenalo úsporu času při balení vína až o 15 %. Kašírovaná vlnitá lepenka s excelentně provedeným potiskem je již jen tou poslední třešinkou na dortu :-).