Společnost Greiner packaging Slušovice s.r.o. na letošní soutěž přihlásila poměrně nenápadný, ale velmi zajímavý pomocný obalový prvek – kombinované víčko K3®-L na kelímky a vaničky. Víčko kvůli velkému množství benefitů, které spotřebiteli nabízí, zaujalo porotu a získalo vedle ceny Obal roku i CENU UDRŽITELNOSTI, kterou organizátor soutěže obalová asociace SYBA reaguje na společenskou poptávku o trvale udržitelném rozvoji. Touto cenou se oceňují řešení, která přináší úsporu obalového materiálu a snížení dopadu na životní prostředí včetně snadnější recyklace.

 

V případě oceněného exponátu se jedná o vůbec první kombinované víčko, které Greiner Packaging International nabízí. K3®-L lze kombinovat se všemi dostupnými kelímky a vaničkami, prioritně je však doporučováno ho kombinovat právě s obaly z rodiny K3®. Tím dosáhneme výrazného ekologického akcentu celého obalového kompletu, který je obzvláště v dnešní době velmi žádaný.

 

Materiálový koncept na bázi udržitelnosti

Všechny K3® obaly, jsou založeny na principu snadné a jednoduché oddělitelnosti obou použitých materiálů (papír a plast). Hlavním posláním celé rodiny K3® obalů je redukce plastu a využití recyklovaného papíru pro udělení požadovaných pevnostních a zároveň dekorativních obalových charakteristik. U kombinovaných obalů K3® je vždy naprostým standardem vysoká úroveň bezpečí, tedy ochrana baleného produktu a plná funkčnost při jejich masovém nasazení na plnících linkách.

 

Chytré universální víčko „myslí“ i na marketingové možnosti

K3®-L však umožňuje nejen masové nasazení na plnících linkách, dokáže zároveň vyřešit požadavky na menší série. Je totiž možné oba komponenty víčka sestavit až po naplnění a aplikaci univerzálního plastového víčka na základní kelímek (tedy před vložením do skupinového obalu). Samozřejmostí je vysoká úroveň dekorace, kterou dosahujeme využitím tiskové ofsetové technologie ve vlastní tiskárně. Příležitost pro marketing: K3®-Lid je oboustranně potisknutelný a tím rozšiřuje marketingové možnosti, jako jsou například spotřebitelské soutěže, více jazykových mutací, dnes moderní personalizace.