Dalším, již tradičně velmi úspěšným vítězem na World Star byla společnost THIMM THE HIGHPACK GROUP. Společnost, která patří k nejvýznamnějším výrobcům a zpracovatelům vlnité lepenky, zde získala dvě ocenění. První bylo za Udržitelný a praktický displej, druhé pak za Eko fix na láhve.

 

Konstrukce vítězného displeje s netradičně řešeným úložným prostorem pro společnost Herbadent byla promyšlena do nejmenších detailů. Pro všechny produkty, které jsou v displeji vystaveny, jsou z vrchu připraveny otvory, do kterých produkty přesně pasují. Vše je pevně fixováno a žádná lahvička nebo tuba nemůže při manipulaci spadnout.

I druhé vítězné řešení bylo vyvinuto pro společnost Herbadent. Pro zasílání svých tradičních medicinálních vín používá tato firma udržitelnou sadu fixací z vlnité lepenky. Lahev se jednoduše z vrchu zasune do obalu, který se následně z obou stran uzavře přepážkami z vlnité lepenky. Tyto přepážky na spodní i vrchní straně obalu vytvářejí deformační zóny, které pohlcují jakýkoliv náraz a díky nimž skleněná lahev zůstane při přepravě perfektně chráněná. 

Rozhovor o WS pro SYBA blog News poskytl jednatel společnosti THIMM THE HIGHPACK GROUP,

Martin Hejl.

 

 

-          Co pro vás znamená WS? Proč se z Obalu roku přihlásit do WS?

MH: Výhru v soutěžích WS i OR považujeme za obrovský úspěch. Kromě toho, že potvrzují naší cestu být pro zákazníky inovativním dodavatelem, který přináší nová řešení a trendy, je to pochvala a uznání i pro všechny naše zaměstnance, kteří se podíleli na vývoji i výrobě obalu.

 

 

-          Jaká jsou pro vás rozhodující kritéria pro Obal roku a jaká pro WS?

MH: Přihlášený exponát by měl být výjimečný svým nápadem, konstrukcí, měl by udávat nové trendy. Musí se jednat o inovativní a funkční řešení, které zákazníka nadchne a poskytne mu nové užitky.

 

-          Vnímáte u prémiových (tedy vítězných obalů) nějak posun v požadavcích klientů?

MH: Požadavky zákazníků se nemění, ale mění se možnosti díky našim inovacím. Digitální tisk a výsek nám otevřely zcela nové možnosti a zákazníci si již uvědomují, čeho všeho lze pomocí obalů dosáhnout a jak jim odlišná prezentace může pomoci získat nové zákazníky a podpořit značku.

 

-          Jak byste popsali váš vítězný exponát 3 hlavními benefity?

MH:

Eko-fix na lahve

Udržitelnost, snadné a rychlé zabalení, vysoká funkčnost a dokonalá ochrana zboží

 

Udržitelný a praktický pultový displej

Udržitelnost, funkčnost a dokonalé využití prostoru

 

-          Lišil se nějak vývoj/výroba/komunikace/požadavky klienta u vítězného exponátu oproti běžné výrobě/vývoji? 

MH: K oceněným exponátům jsme přistupovali stejně, jako ke každému jinému projektu. Důležité je, že nám zákazník dal důvěru a věřil našim zkušenostem a inovacím.