Společnost Cardbox Packaging přesvědčila porotce European Carton Excellence Award o udržitelném přístupu své nové inovace Karlo Spoon a získala ocenění Innovations Award 2021. V této soutěži není Cardbox Packaging se svým konceptem papírové lžičky žádným nováčkem, v soutěžním klání získala společnost cenu i v minulém roce.

 

V předchozím roce zaujal ve stejné kategorii tehdejší koncept v podobě Cuckoo Ice Cream.

V reakci na zákaz jednorázových plastových příborů na rok 2021 představila společnost Cardbox Packaging své první lepenková lžíce na trh v roce 2020.

 

Společný vývoj s Greiner Packaging

Další vývoj však vyústil v ještě chytřejší řešení balení pro mléčné výrobky a praktické potraviny. Novinka Karlo Spoon byla vyvinuta společně s Greiner Packaging, a stala se dalším krokem vpřed v tomto projektu. Celý tento udržitelný projekt se má stát oficiální součástí portfolia v únoru 2021.

 

Skládačkové lžíce již ve velkém na trhu

K dnešnímu datu hlásí firma, že již bylo prodáno miliony těchto lžic.

Klaus Hockl, generální ředitel skupiny, uvádí: „Je to další udržitelná inovace společnosti

Cardbox Packaging, která byla oceněna prestižní cenou. Jsme velmi motivováni, že naše inovativnířešení budou v budoucnu součástí našeho každodenního života. Na náš vývoj jsme velmi hrdí!"

 

Co zabodovalo u poroty?

Jean-René Truttmann, člen poroty, poznamenal: „Porota neviděla mnoho produktů na

trhu jako je tato lžíce a věříme, že bude mezi spotřebiteli opravdu oblíbená. Lžíce se

dodává ve složeném tvaru, takže je velmi kompaktní, snadno se rozbalí a složí. Sympatickým počinem je i strukturální design, který zajišťuje dobrou stabilitu.“