Společnost Cardbox Packaging přesvědčila porotce European Carton Excellence Award o udržitelném přístupu své nové inovace Karlo Spoon a získala ocenění Innovations Award 2021. V této soutěži není Cardbox Packaging se svým konceptem papírové lžičky žádným nováčkem, v soutěžním klání získala společnost cenu i v minulém roce.
V předchozím roce zaujal ve stejné kategorii tehdejší koncept v podobě Cuckoo Ice Cream.
V reakci na zákaz jednorázových plastových příborů na rok 2021 představila společnost Cardbox Packaging své první lepenková lžíce na trh v roce 2020.
Společný vývoj s Greiner Packaging
Další vývoj však vyústil v ještě chytřejší řešení balení pro mléčné výrobky a praktické potraviny. Novinka Karlo Spoon byla vyvinuta společně s Greiner Packaging, a stala se dalším krokem vpřed v tomto projektu. Celý tento udržitelný projekt se má stát oficiální součástí portfolia v únoru 2021.
Skládačkové lžíce již ve velkém na trhu
K dnešnímu datu hlásí firma, že již bylo prodáno miliony těchto lžic.
Klaus Hockl, generální ředitel skupiny, uvádí: „Je to další udržitelná inovace společnosti
Cardbox Packaging, která byla oceněna prestižní cenou. Jsme velmi motivováni, že naše inovativnířešení budou v budoucnu součástí našeho každodenního života. Na náš vývoj jsme velmi hrdí!"
Co zabodovalo u poroty?
Jean-René Truttmann, člen poroty, poznamenal: „Porota neviděla mnoho produktů na
trhu jako je tato lžíce a věříme, že bude mezi spotřebiteli opravdu oblíbená. Lžíce se
dodává ve složeném tvaru, takže je velmi kompaktní, snadno se rozbalí a složí. Sympatickým počinem je i strukturální design, který zajišťuje dobrou stabilitu.“