Italské designové studio Gentlebrand navrhlo „no-label“ obaly pro Montbest, renomovanou produktovou značku korejské společnosti Korea Crystal Beverage. Prémiové, udržitelné obalové řešení, které představuje významný krok k zelenější budoucnosti.
Změnit styl balení takového ikonického produktu odstraněním etikety znamenalo navrhnout a vyvinout novou identitu produktu, kde by základní hodnoty značky mohly být vyjádřeny výhradně logem, fialovým zbarvením a detaily embosovanými přímo na lahvi. Kreativita a technické know-how byly klíčové při vývoji projektu a společnost Gentlebrand se svou hodnotovou nabídkou poskytování „realizovatelných obalových řešení“ se ukázala jako ideální partner.
Design bez potisku
Součástí zadání byla modernizace stávajícího obalu a nalezení správné rovnováhy mezi velikostí loga a zákonem požadovanými informacemi, které jsou nyní embosovány na těle lahve, aby byla viditelná a hlavně čitelná. Nová láhev Montbest, která se dodává ve velikostech 330ML, 500ML, 1L a 2L, má nyní čtvercový tvar a má drážky podél rohů, které jí dodávají prvotřídní vzhled a pocit a zároveň zlepšují uživatelský zážitek tím, že poskytují lepší úchop.