Generace Z proměňuje stereotypy nákupů a proto není divu, že právě na tuto generaci je cíleno více a více produktů se zaměřením na zdravý a udržitelný životní styl. Jedním z novějších produktů tohoto typu je nápojová řada nealko vod Gen Z Water a jak jinak i ve výrazných obalech.
S úspěšným produktem musí být vždy spojen i nějaký příběh, se kterým se cílová skupina dobře ztotožní. Nechybí ani u Gen Z Water a patrný je právě z designu samotného obalu, ale i z webových stránek s e shopem, kde je možné tyto nápoje zakoupit.
Od boomerů pro generaci Z
Gen Z Water cílí na „lidi, kteří nikdy nevlastnili vyklápěcí telefon“ a samotná voda je „vyrobená a stáčená skutečnými boomery“. Branding navrhla agentura Day Job. Je také plná různých gifů i retro stylu, včetně MIDI instrumentálky „Careless Whisper“ od Wham!
Místo plastu hliník
Hliníkové lahve s hliníkovými uzávěry jsou ve stylu dvou designů; Vítejte v oceánu a vítejte v jeskyni. Oba obsahují počítačovou grafiku ve stylu 90. let.
Nejenom kvůli designu láhví, ale i kvůli web stránkám, které jako by vypadly z 90 let, stojí za to se podívat sem.