Neopac, globální poskytovatel vysoce kvalitních obalových a dávkovacích aplikací pro farmacii, wellness a ústní hygienu, získal cenu Hungaropack od Maďarské asociace obalů. Ocenění bylo uděleno za novou digitálně potištěnou tubu vyvinutou společností Neopac pro společnost Herbária, přední maďarskou společnost zabývající se rostlinnými produkty.

 

Při výrobě obalu na oblíbený měsíčkový balzám Herbária využil Neopac technologii digitálního tisku, která umožňuje vyrábět menší, flexibilnější série s podstatně zkrácenými dodacími lhůtami. Tento typ digitální technologie umožňuje přímý potisk na polyetylenovou (PE) tubu.

 

Fotorealistický obraz ve vysoké tiskové kvalitě

100ml tuby pro měsíčkový balzám Herbária jsou potištěny fotorealistickou grafikou s vysokým rozlišením, což zpětně zatraktivňuje pro zákazníky i samotnou značku produktu. Balzám je finálním produktem dlouhodobé spolupráce mezi společnostmi Herbária a Neopac, tedy jediným maďarským výrobcem plastových tub.

 

Digitální tisk jako teamové řešení

„Je nám ctí získat toto prestižní ocenění,“ řekl Csaba Olah, výkonný ředitel Neopac Hungary Kft. "Toto uznání je důkazem tvrdé práce a odhodlání celého našeho týmu, který se neustále snaží vytvářet řešení, která nejen splňují, ale převyšují potřeby našich zákazníků."

Díky možnostem digitálního tisku může společnost Herbária ušetřit náklady na nadměrné skladování obalů, náklady na dopravu i snížit požadavky na skladování.