Podzim je ve znamení mnohých novinek, nechybí mezi nimi ani nové typy obalových designů. U designů se stále více dá vysledovat opětný trend k umírněným (ale pozor, nikoli nudným) liniím, ve smyslu méně je někdy více. Tak je tomu i u tří různých novinek od tří různých producentů, které jsou letošní podzim rozhodně in.
Společnost Virospak svým novým kosmetickým obalem, respektive novým typem uzávěru, odpovídá na jeden z trendy požadavků tohoto lukrativního sortimentu. Minimalizovaný obal z PP s novým typem dávkovače je svou výrobou i spotřebou materiálu velmi šetrný i k přírodě. Klasické i stlačitelné uzávěry jsou vysoce kvalitní a snadno přizpůsobitelné, pro objemy 3, 4, 5 a 10 ml. Inovovaný koncept uzávěru vychází z původního kapátka 13/415 PP.
Jednoduchost jako nadčasový axiom
Nadčasovou jednoduchostí se vyznačuje nové balení osobní hygieny Jack Body Wash (řada Jack Perfume, kterou uvádí na trh herec Richarda Grant). Obal byl vyvinut a vyroben firmou Spectra Packaging v rámci produktové řady Boston Round a je k dispozici jak v PET, tak v HDPE variantě s kapacitou od 50ml do 500ml.
Tradiční, ale stylové
Francouzský producent mléka Duo Lozère si vybral RPC Bebo Bouxwiller, aby mu vyrobila obal pro vysoce kvalitní organické jogurty. Stylové termoformované polypropylenové kelímky jsou o objemu 125 ml, jsou lehké, nosné a spotřebiteli se velmi dobře drží v ruce. Nově navržená grafika je realizována vícebarevným ofsetem.