Veletrh Luxopack má mnohý z nás spjat s luxusními obaly s přídavnými benefity v podobě horké či studené ražby, výrazného, často strukturálního lakování, metalických barev či naopak výrazným, ale umírněným designem a mnohými dalšími atributy. Současný ročník poprvé ukázal i trochu jiný typ obalů, které osloví především mladou generaci.
Společnost Pujolasos se již od svého založení v roce 1967 silně upínala především k inovacím. V současnosti inovativní designy firma s úspěchem vyvíjí ve vlastním R&D oddělení. Na výrobu prémiových designů jsou často využívány pokročilé moderní technologie.
Street Trends jsou In
Letošní veletrh Luxopack představil poprvé „trendy ulice“ aplikované na obaly pro parfémy. Nová řada obalů působí kupodivu svěžím dojmem. Společnost Pujolasos použila nový typ designu na řadu parfémů Street Trends.
Mládež, svoboda, veselí, rozbití stereotypů, svěžest, rozkoš - to jsou jen některé pocity, které by měla řada parfémů Street Trends přinášet spotřebiteli již jen při pohled na obal.
Her&Him ve stylu grafitti
Grafika ve stylu grafitti je aplikována v zajímavé kombinaci dřeva a plastu. Dámské vůně pod názvem „Her“ jsou ve znamení fluorescentní růžové, pánské, „Him“, naopak fluorescentní zelené.