Shuflík je inovativní typ obalu a splňuje všechno, co by měl moderní obal splň ovat. Je vyroben z udržitelného materiálu (vlnité lepenky), splňuje všechny funkce obalů, ale má i přesah v podobě sekundárního benefitu. Kdo je hravý, určitě si vyhraje. A kdo ne, tak si hrát začne😊
A protože je vždy zajímavé znát pozadí vývoje každé zajímavé novinky, nebo nověji řečeno, příběh, který je se vznikem obalu spojen, oslovili jsme Ivana Samka, CEO společnosti SAMKO & HANZELY INNOVATION, S.R.O.
- Co bylo prvotním popudem pro tento hravý typ obalu?
IS: Bylo to řešení vlastního problému, zlobilo mě na donášce, že zapomínají na servitky, příbory a omáčky, jídlo chodí ne vždy teple, kvalitně, a častokrát přichází nalepeně na obalu. Při poradách jsme museli vždy řešit prostor, proto přišli SHUFLIKY, které se dají jednoduše pokládat na sebe čím řeší prostor a zároveň se navzájem hřejí tím, že jsou pokládané na sobě.
Výsledkem je elegantní servirování jídel, větší výběr jídla.
- Kdo se všechno na vývoji obalu podílel?
IS: Na vyvoji som sa podielal spoločne s mojim spolužiakom Štefanom Hanzely, s kterým som sa spoznal na VŠUK.
- Jaké typy materiálu na obal používáte? –
IS: Vlnitou lepenku
- Jaký je o obal zájem mezi zákazníky? –
IS: SHUFLIK si oblubilo zatial okolo 30 reštaurácii, posobime na Slovensku ale chystáme sa tento rok na Česky trh.
- V jak velkých sérií se při jeho výrobě obvykle pohybujete?
IS: Momentálně sa pohybujeme radovo 5000ks/ mesiac.
- Jak je realizován tisk – ofset, digitál apod.
IS: OFSET
- Zvažujete další typy podobných konceptů - na jaké produkty?
IS: Tento rok sme priniesli na trh novú radu ktorá sa dá prisposobit pre vinarov, zakuskarne a pekarne. Pracujeme na posledním obale ktorý bude vhodny na omackove jedlá, uviest by sme ho chceli este tento rok.
- Jak byste 3 slovy klasifikovali benefity obalu přihlášeného do Obalu roku?
IS: Odlišnosť, zvyšovanie obratov, ekologicky – pretože je recyklovatelny a vyraba sa s materialu ktory je rozlozitelny v prirode.