Společnost Xerox oznámila vytvoření společnosti CareAR, A Xerox Company, která konsoliduje CareAR, Inc., DocuShare® a XMPie pod jednu holdingovou společnost s názvem CareAR Holdings. Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů

 

Nová platforma CareAR Service Experience Management je oceněna na 700 milionů dolarů a získává investici ve výši 10 milionů dolarů od společnosti ServiceNow, přední společnosti v oblasti řízení digitálních služeb. Rozšířená platforma služeb CareAR, která nyní kombinuje systém pro správu obsahu DocuShare, multimediální platformu XMPie a technologii umělé inteligence PARC Alto AI od společnosti Xerox, podpoří pracovníky servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb koncovým zákazníkům, a zároveň sníží provozní náklady a emise skleníkových plynů. 

 

Asistence rozšířené reality

Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou společnost Xerox získala akvizicí společnosti CareAR, Inc., oznámené na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow® Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívat znalosti zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality.

Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími.

 

Technologie rozšířené reality mění ekosystém poskytování služeb a řeší klíčové výzvy v oblasti udržitelnosti a pracovní síly, včetně:

 

-          Posílení podpory pracovníků pomocí vizuálních nástrojů a přístupu k datům, která jsou potřebná k soustavnému poskytování vysoce kvalitních služeb pro zaměstnance ve službách i pro koncové zákazníky. Současně poskytovatelům služeb snižuje provozní náklady a emise skleníkových plynů.

 

-          Pomoci při hledání talentovaných nováčků – především v souvislosti s odchodem pracovníků do důchodu. Vzhledem k tomu, že současná pracovní síla stárne a odchází do důchodu, servisní organizace se již nebudou moci spoléhat na odbornou přípravu založenou na učňovském vzdělávání, které udržovalo chod podniků po celá desetiletí. CareAR pomůže využít a optimalizovat čas zkušených zaměstnanců a nezkušeným pracovníkům umožní čerpat ze znalostní databáze vytvořenou a spravovanou umělou inteligencí společnosti CareAR.

 

-          Podpory cílů udržitelnosti a společenské odpovědnosti zaměstnavatelů v oblasti služeb. CareAR usnadňuje vykonávání preventivních a údržbových činností na dálku, takže technici nemusí tak často vyjíždět do terénu. Méně výjezdů vede k menšímu počtu přejezdů nákladních vozidel, čímž se snižují emise uhlíku v servisních organizacích. A lépe informovaní zaměstnanci přispívají k vytváření bezpečněji pracovního prostředí.