Slavičín – Rodinná firma Krajči plus ze Slovácka, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, chce dobýt další kus trhu. Použije k tomu nový obal svého vlajkového produktu Cyrilovy brambůrky. Prémiový sáček nepropouští světlo a řemeslné Cyrilovy brambůrky v něm vydrží déle čerstvé, aniž by bylo nutné do výrobku dávat jakékoliv konzervanty. Kombinací prémiového designu a delší trvanlivosti se firma chce dostat do dalších maloobchodních řetězců.

 

Výrobce tradičních řemeslných brambůrků doposud rozvážel Cyrilovy brambůrky v klasických průhledných obalech s papírovou etiketou. Nové obaly trvanlivost prodlužují na 6 měsíců. Nové obaly trvanlivost prodlužují na 6 měsíců a lidé v sáčku najdou úplně stejné Cyrilovy brambůrky, na jaké jsou zvyklí. Nula konzervantů, plná chuť.

 

Nový obal s lepšími funkčními i designovými vlastnostmi

Díky tomu, že nové balení nepropustí světlo, je méně náchylné na skladovací podmínky a prodlužuje trvanlivost výrobku. Novinka chce také zaujmout svou podobou. Obal je pevnější, skládaný, v bílém provedení s jednoduchou grafikou. „Naším cílem bylo, aby nový obal zákazníkům co nejvíce připomínal ten klasický a aby díky svému tvaru, jednoduchosti a čistému designu vynikl mezi konkurenčními výrobky,“ dodává Alžběta Kubišová, manažerka marketingu. Autorem návrhu je grafik Dan Šenkeřík, jenž stojí také za imaginární tváří značky – sedlákem Cyrilem.

 

Oblíbené brambůrky v novém obalu v dalších řetězcích

Podnik rodiny Krajči je jedním z lídrů ve výrobě moravských brambůrků. Tradiční výrobek úspěšně bojuje a odolává tlaku nadnárodních řetězců, které nabízejí globálně unifikované blanšírované chipsy. Firma Krajči je silným hráčem také na Slovensku, uvažuje o vstupu na další zahraniční trhy a samozřejmě expanduje v tuzemsku. „Kromě husté sítě menších obchodů a restaurací nás lidé aktuálně najdou v sítích prodejen Billa, Coop či Hruška. Jednání vedeme s dalšími řetězci,“ uzavírá výrobní ředitel firmy, Jakub Krajči.