Téma: Firmy
Počet článků: 558
-
Nové laboratoře pro certifikaci a testování e-commerce obalů
Společnost Amcor otevřela dvě nové laboratoře pro testování a certifikaci obalů pro elektronický obchod. Jedná se nejenom o potřebný, ale i naprosto logický krok, v době, kdy prognozy ukazují další nárůst e-obchodování. E-commerce boom má za následek i další... více -
KURZ a udržitelné novinky
Nejznámější výrobce razících folií, společnost Leonhard Kurz, vyvinul proces recyklace zbytkových PET materiálů. Nová technologie umožňuje návrat nosných fólií z produktů pro dokončovací zpracování Kurz do materiálového cyklu. Recyklovaný materiál lze navíc... více -
Světová premiéra: NETSTAL PET-LINE
V září v rámci světové premiéry presentovala KraussMaffei Group zceka nový systém na výrobu preforem z rPET pod názvem NETSTAL PET-LINE. Zcela nová NETSTAL PET-LINE zaujme nejenom konstrukčním zpracováním či vynikajícím výkonem, ale i vynikající energetickou... více -
Boření designových stereotypů ve znamení zelené
Společnost Datepac, LLC učinila odvážný krok v pojetí designu balení pro Data Natural Delights® Medjool, kdy běžně pojímaný design průhledné vaničky byl nahrazen zabarveným plastem. Zdaleka nešlo jen o změnu designu, ale celé koncepce. Nová vanička je vyrobena... více -
Nová biologicky odbouratelná adheziva z PUR
Společnost Toyochem Co., Ltd., člen japonské Toyo Ink Group, vyvinula novou řadu biologicky odbouratelných lepidel citlivých na tlak (PSA). Nově vyvinutý produkt je prodáván pod názvem řady polyurethanových PSA Cyabine ™ a je vhodný pro materiály pro obaly,... více -
BOBST opět posunul míru automatizace
BOBST dlouhodobě podporuje digitální transformaci ve spojení s technologickými pokročilými řešeními jak ve výrobě etiket, tak ve zpracovatelském odvětví kartonáže. Kombinace nových vizionářských technologií BOBST v případě vysekávacího stroje MASTERCUT 106 PER... více -
Papírna Mondi Štětí nabízí zaměstnancům bezplatné testy na COVID-19
Společnost Mondi Štětí nabízí od pondělí 31. srpna 2020 svým zaměstnancům nový benefit – možnost se nechat zdarma otestovat na nákazu COVID-19. Tímto preventivním krokem chce Mondi předejít možnému výskytu nemoci v závodu a jejího potenciálního šíření mezi... více -
Voda z Bajkalu po prvé v plechovkách Ball
Ball Corporation začal spolupracovat s ruskou značkou Legend Of Baikal. Voda z nejhlubšího jezera na světě je tedy nyní poprvé v prodeji v nápojovém plechu. Značka Legend Of Baikal (Legenda o bajkalské vodě), kde voda pochází z jezera o hloubce 400 metrů s... více -
Prémiová pálenka v dárkovém balení
Plzeňský Prazdroj ve spolupráci s likérkou L´Or special drinks vyrobil limitovanou edici pivní pálenky. Použil na ni pivo z programu Volba sládků, které se v době uzavření hospod kvůli koronavirové pandemii nepodařilo prodat a které by jinak muselo být... více -
Opětovné použití a menší environmentální zatížení
Další, z řady tak „bezobalových“ trendů je pilotní projekt ve spolupráci brandu Nivea a německé sítě drogerií dm. Novinkou jsou doplňovací stojany s náplní sprchových gelů „Nivea Creme Soft“ a „Nivea Creme Sensitive“ ve třech prodejnách dm. Zkušební provoz je... více