Bílá je nejen bílá, ale navíc je „in“. Je to aktuální (módní) trend v obalech. Je v současné době na vzestupu, kdo chytí tuto vlnu, má náskok před konkurencí, který potrvá omezenou dobu, než se nám regály v retailu zabílí. Vlna přichází z vyspělých trhů západní Evropy a nevyhýbá se ani privátním značkám.
Kosmetika, potraviny i hračky
Kdo rychle oděje své produkty do bílého hávu, má šanci, že nyní budou vizuálně vyčnívat nad průměr. Na bílých krabicích postavil Märklin, jeden z lídrů modelových železnic i svou expozici na světové výstavě hraček Spielwarenmesse letos v lednu v Norimberku. Není náhodou, že síť holandských supermarketů Ahold nabízí dehydrované polévky v bílých plochých sáčcích. V tomto trendu nakročil i obal auta igráček, kde značnou část obalu designér provedl v bílé, nicméně bílou
jakoby trošku šetřil a ke škodě celkového efektu, nebyla použita na vnitřním povrchu ani na fixacích, čímž by se dosáhlo zvýraznění barevnosti autíčka – baleného produktu. Naopak bílá vynesla flexibilnímu obalu Mokate z produkce OTK GROUP v soutěži OBAL ROKU 2015 nominaci na CENU PŘEDSEDKYNĚ POROTY (CPP).
.