Společnost Cadbury Australia, oznámila že velikonoční obaly budou transformovány tak,
aby vedly především k výrazným úsporám plastových a kartonových obalů. Úspory se budou týkat i vnitřků některých obalů – přebytečné kartonů, blisterů apod.
Dalším příkladem úspor je změna přepravních dárkových obalů na velikonoční vejce, celkově je možné jen na plastu ušetřit ve velikonočním portfoliu více než 200 000 kg obalů.
Snížení spotřeby obalových materiálů kvalitu neovlivňuje
Úspor je opravdu celá řada, jak i potvrdil Ben Wicks, viceprezident marketingu Mondelez International. „Jedná se o jednu z největších a nejodvážnějších změn obalů, jaké jsme kdy provedli v našem velikonočním sortimentu. Za poslední dva roky jsme tvrdě pracovali na tom, abychom změnili náš způsob balení, ale zachovali chuť a kvalitu našich velikonočních produktů.“ K tomuto kroku se Mondelez International odhodlal, aby snížil zbytečnou spotřebu obalových materiálů a zároveň vylepšil možnosti recyklace. Milovníci Cadbury si mohou být navíc jisti, že navzdory změnám v balení nedošlo k žádné změně chuti ani kvality značky.
Pokročilá recyklace i nová digitální platforma
Společnost nedávno investovala do Licella Holdings, aby vytvořila jedno z prvních pokročilých recyklačních zařízení v Austrálii. Licella k recyklaci využije svou inovativní technologii Catalytic Hydrothermal Reactor (Cat-HTR™). Technologie umožňuje recyklovat flexibilní plastový odpad na primární ropný produkt, který je vhodnou surovinou k výrobě nových potravinářských plastových obalů.
Na začátku tohoto roku Cadbury také spustilo svůj nový Snacking Right Hub, digitální platformu pro mobilní zařízení, která poskytuje fanouškům Cadbury aktuální rady ohledně recyklace a likvidace a další informace o společnosti Mondelēz. Řada Hollow Hunting Eggs a Easter Gift Box je představena u příležitosti velikonočních svátků v obchodech od konce ledna 2024.