Společnost VIROSPACK patří ke známým inovátorům, kteří sledují stále se měnící a vyvíjející technologické možnosti výroby a následně se nebojí jít cestou investic do nových dekoračních technik a tím svým zákazníkům nabídnout novou přidanou hodnotu. Vzhledem k tomu, že společnost pracuje převážně pro kosmetické značky, má s touto strategií úspěch.
VIROSPACK je španělská rodinná firma, která vznikla již v roce 1956 v Barceloně. Firma patří kromě jiného k předním dodavatelům kapátek, gum a uzávěrů na dózy, lahvičky a flakony určené pro kosmetický a farmaceutický průmysl.
Zákazník chce příběh
Dnešní zákazník chce od obalů řadu „nadstaveb“ v podobě „příběhu“. Vzhledem k velkému množství konkurence, musí producent o zákazníka bojovat, nejenom vlastním produktem, ale i prostřednictvím obalu. Jednou z možností je větší smyslové zapojení do vnímání obalu.
Příjemný na dotek
Design zákazníka osloví převážně přes zrakový vjem. VIROSPACK jde nyní cestou, jak zapojit do „hry“ i další smysl – hmat. Nově použitá technologie má název Braille Finish a tvoří alternativu k ražbě. Nevidomým usnadňuje díky lepšímu hmatovému čtení i lepší orientaci v produkci.