Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou prémiovou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio vyčnívá kvalitou surovin i unikátním designem obalů. Je určená pro gastro, impuls i retail.

 

Základní vlastností syceného nápoje je zejména kvalita surovin. Podle druhu příchuti obsahuje Targa Florio 10 až 13 % podílu ovocné šťávy, což je zhruba trojnásobné množství ve srovnání s jinými limonádami. Dodavatelem citrusů pro výrobu šťávy je tradiční rodinná firma, která je pěstuje a zpracovává již po několik generací. Sicilské citrusy navíc platí za ty vůbec nejlepší na světě. Limonáda je slazena pouze třtinovým cukrem – ten se v minulosti na Sicílii také pěstoval.

 

Kvalitní novinka v atraktivním obalu

Kofola uvedením značky Targa Florio pokračuje v rozšiřování portfolia o nápoje z kvalitních a autentických surovin. Kofola se novinkou zaměřuje na segmenty HoReCa, impuls a retail. Značka má obohatit současné portfolio speciálních a inovativních produktů. Kofola chce zároveň vyslat jasný signál, že i v nepříznivé době vyvíjí nové nápoje, se kterými pomáhá restauracím a gastro byznysu překonat aktuální krizi. Nový produkt se vyznačuje i velmi sympatickým výrazným designem obalů.

 

Láhev speciálně pro Targu Florio

Citrusová limonáda Targa Florio bude k dispozici ve třech příchutích: pomeranč, krvavý pomeranč a citrón. Limonáda je určena pro všechny distribuční kanály. „V segmentu HoReCa bude k dispozici především v unikátních skleněných lahvích o objemu 0,25l. Tato masivní lahev s dvojitým dnem a ozdobným hrdlem byla navržena speciálně pro Targu Florio,“ doplňuje Brand Manager značky Jana Klimková. V obchodních řetězcích nebo na čerpacích stanicích bude limonáda k dostání v plechovkách o objemu 0,33l s výrazným designem.