Výrazné designy jsou často spojeny s parfumérií, dražším alkoholem či čokoládovými bonboniérami. Zajímavým počinem je obalový koncept na balzamikový ocet, který byl již oceněn i v řadě obalových soutěží. Nezvyklá je hodně vysoká přidaná hodnota balení, která u těchto produktů obvykle nebývá. Obal je od španělské společnosti Autajon Packaging Durero.

 

Výrazný designový typ obalu na balzamikový ocet je na jednu stranu tak trochu logickým trendem a zároveň reakcí na popularitu vaření. Kvalitní obal v tomto případě výrazně posouvá ve vnímání spotřebitele i stejně kvalitní produkt.

 

Prémiový ocet v prémiověm obalu

Španělský producent Autajon Packaging Durero získal na posledním ročníku Liderpack Packaging Awards 2020 hned čtyři prestižní ocenění. „Toro Albalá - Vinagre Balsámico 50 años“ disponuje konstrukčně i graficky výrazným skládačkovým obalem z hladké lepenky. Po otevření, dojde k rozevření obalu a láhev s olejem je zobrazena výrazným „pódiovým“ způsobem.  

 

Obal svou atraktivitou zaujal

Atraktivní typ obalu vznikl ze spolupráce se studiem Series Nemo. Autajon Packaging Durero  získal hned několik ocenění  Liderpack za „Nejlepší balení potravin“,  „Nejlepší prémiové balení“ i „Best in Show“ Liderpack Award, proto byl tento obal později přihlášen i na soutěž World Star for Packaging.