Nápojové veletrhy patří obecně k velmi oblíbeným jak mezi vystavovateli, tak i mezi návštěvníky z řad odborné veřejnosti. Nejinak tomu bylo i v době třídenního konání 2. ročníku veletrhu Beviale Moskva, který proběhl počátkem března. Nápojový mezinárodní veletrh s majoritním zaměřením na pivo byl organizátory vyhodnocen jako perspektivní veletrh se vzrůstající tendencí návštěvníků vystavovatelů i výstavní plochy.
2. ročník veletrhu Beviale skončil pro jeho organizátory velkým úspěchem. Během 3 dnů konání ho navštívilo 3 984 návštěvníků (předchozí ročník v roce 2015 - 2 667 návštěvníků). Ti mohli shlédnout stánky 130 vystavovatelů (v roce 2015 jich bylo 112) na celkové ploše 1 630 m2 oproti 1 248 m2 v předchozím ročníku.
NürnbergMesse hodnotí moskevský veletrh jako úspěch
Pořadatel veletrhu NürnbergMesse vyhodnotil 30% nárůst prodané plochy pro vystavovatele a 50% nárůst návštěvníků jako jednoznačný úspěch, který potvrzuje význam veletrhu především pro zónu zemí Východní Evropy. Vedle ruských vystavovatelů své výrobky presentovali i vystavovatelé z dalších 17 zemí světa.
Zajímavé expozice i doprovodný program
Návštěvníci z 34 států světa neodjížděli z veletrhu rozhodně zklamáni. Nechyběla zde řada novinek a inovací jak v oblasti produktů, tak i technologií, ale ani velice přínosný doprovodný program. Úspěch měla především show zaměřená na PET (“PETarena powered by PETnology”) či premiéra předávání cen ROSGLAVPIVO Russian Beer Prize.