Na Slovensku zahájila provoz nová síť výdejních a podacích míst pro balíky do 50 kg, kterou pod názvem Balíkové Centrá provozuje skupina 123kuriér/123kurýr. Skupina 123kuriér/123kurýr se prezentuje jako kurýr pro všechny. Zajišťuje přepravu balíkových zásilek ve své vlastní přepravní síti. Ta pokrývá celé česko-slovenském území a v jejím rámci je možné zasílat balíky do 50 kg s doručením do 24 hodin.

 

Skupina si zakládá na profesionalitě a spolehlivosti a rozšiřuje průběžně svoje služby tak, aby plnila svou roli oblíbeného partnera pro firmy i soukromé osoby. Na Slovensku aktuálně rozšířila servis o tzv. Balíkové Centrá. Je to jednotná dynamická síť výdejních a podacích míst pro zásilky do 50 kg, která fungují v provozovnách smluvních partnerů. Provozovny musí splňovat přesně stanovené podmínky, které zahrnují například velmi dobrou přístupnost a stabilní otevírací dobu. Skupina dodává partnerům technické vybavení, a hlavně zajišťuje proškolení jejich zaměstnanců.

 

 Proč balíková centra a ne boxy? Odpovídá Naďa Bohinská

 „Častou otázkou je, proč zřizujeme Balíkové Centrá a ne boxy, když jsou jednodušeji obsluhovatelné a jejich provoz je ekonomicky méně náročný. Víte, máme širokou zákaznickou skupinu v oblasti B2C (zasílání firemních balíků soukromým osobám) a C2C (doručování balíků mezi soukromými osobami), které tak vycházíme vstříc. Jedná se o poradenství, pomoc při odeslání zásilky, zadání dobírky, kontrole při vyzvedávání, no prostě o lidský kontakt. Proto naše smluvní partnery školíme, mimo perfektního zvládnutí technické stránky procesu, také v oblasti komunikace s našimi zákazníky. Na druhou stranu nijak neovlivňujeme zákazníky, kteří upřednostňují on-line zadání v naší aplikaci, “ vysvětluje Naďa Bohinská, Head of marketing skupiny 123kuriér/123kurýr. Balíkové Centrá najdete v současné době ve všech městech na Slovensku. „Síť chceme rozšiřovat podle aktuální potřeby a analýzy poptávky po této službě. Plánujeme také její rozšíření na území České republiky,“ dodává Naďa Bohinská.