Smurfit Kappa zúročila své zkušenosti v oblasti e commerce a udržitelnosti při návrhu nového obalu pro online vinařský obchod.
Společnost Kingscote Estate and Vineyard v západním Sussexu, která prodává řadu kvalitních vín prostřednictvím své značky „The Wine Caverns“, potřebovala udržitelné obalové řešení, které by podporovalo online prodej a zároveň odráželo prémiovou povahu své značky.
eBottle portfolium a vývoj nového obalu
Společnost Smurfit Kappa při spolupráci na novém obalu využila poznatky i znalosti ze specializovaného portfolia eCommerce korespondující s touto problematikou (obaly typu eBottle). Portfolio obsahuje řadu řešení pro jednu lahev, více lahví i obaly typu BIB (bag-in-box).
Nový obal jen na papírové bázi, vychází z dárkového typu e Bottle obalů. Materiálová skladba umožňuje obal jednoduše recyklovat, ev. znovu použít. To je ostatně jeden z klíčových požadavků klientů The Wine Caverns. Vlnitá lepenka poskytuje dostatečnou pevnost, stabilitu i ochranu, navíc patří k nejvíce udržitelným obalovým materiálům vůbec.
Obal nabízí maximální flexibilitu tím, že je snadno přizpůsobitelný pro více různých velikostí lahví. Lze jej rovněž z vnitřku i z vnějšku dobře potisknout a tím podpořit nejenom brand The Wine Caverns, ale i vytvořit pro zákazníky úžasný zážitek z rozbalení.
Lehké odrůdy a udržitelné obaly
Eddie Fellows, generální ředitel společnosti Smurfit Kappa UK & Ireland, dodal: „Online prodej vína během pandemie raketově vzrostl a mnoho vinařů pokračuje v online prodeji i nadále, a to včetně virtuální ochutnávky. Nedávné slunečné počasí ve Spojeném království zvýšilo poptávku po víně, zejména po lehčích odrůdách, jako je růžové a šumivé, a značka The Wine Caverns vychází tomuto trendu plně vstříc, včetně vhodného a udržitelného balení.