Tiskárna Etiflex zabodovala v letošním Obalu roku hned několikrát. Jednu cenu OR získala i v kategorii nápoje. Domovina borovička se vyznačuje vyvážeností, čistotou a svěžestí. Přesně z těchto hodnot vyšli při tvorbě etikety i designéři z agentury DADS advertising, s.r.o. a autoři konstrukce z ETIFLEX, s.r.o.
Etiketa na slovenský národní nápoj, borovičku je jednou ze série etiket Domovina. Prémiová značka alkoholu sází na tradici zpracovanou nově, s citem pro design a s úctou k rodné domovině.
Jednoduchý čistý design je technologicky náročný
Etiketa se skvěle doplňuje s kompletní adjustáží lahve vyrobené na zakázku.
Technologicky náročná výroba etikety, kdy jsou na sebe vrstveny tři materiály, vytváří oboustranně potištěnou samolepicí etiketu. Rubová strana etikety s motivem slovenské krajiny je čitelná přes láhev. Lícová strana nechává působit přirozenou strukturu materiálu v souhře s jemným motivem jalovce, hlavní ingredience borovičky.
Tisk doplněn zušlechťovacími technologiemi
Na etiketě je mimo flexotisku využita technologie horké ražby a sítotisku. Z hlediska výsledného vjemu je vidět, že propojení flexotisku vysoké kvality s uvedenými zušlechťovacími technikami bylo rozhodně správnou volbou.