Hned dvojnásobný úspěch zaznamenala společnost THIMM v letošní soutěži POPAI D-A-CH Award v kategorii „Krása a vůně“. Společnost THIMM se úspěšně umístila v soutěži díky udržitelnému podlahovému displeji „Green Christmas“ pro společnost Weleda a zasilatelskému obalu pro e-shop Salwa Petersen. Vítězové byli oznámeni 19. května v rámci virtuálního galavečera.

 

V kategorii „Krása a vůně“ získala společnost THIMM za vánoční stojan „Green Christmas“ pro výrobce přírodní kosmetiky Weleda bronzovou medaili POPAI Award. Udržitelné jednání šetrné ke zdrojům je pevně zakotveno v principech společnosti Weleda. Společnost THIMM pomohla svému zákazníkovi Weleda propojit téma Vánoc a trvalé udržitelnosti a atraktivně ho realizovat v místě prodeje.

 

Daruj udržitelně!

Pro druhotné umístění vánočních dárkových sad byl vyvinut displej ve vzhledu vánočního stromečku, který byl vyroben z vlnité lepenky se 100% podílem sběrového papíru. Displej disponuje třemi úrovněmi regálů, do kterých lze snadno doplňovat zboží a které vybízejí zákazníka, aby do nich sáhl. Přední strany vánočního stromku byly metodou flexotisku potištěny zelenou barvou, vánočními motivy a také heslem „Daruj udržitelně“. Zadní strany i dna regálů se opticky prezentují v přirozeném, hnědém barevném provedení vlnité lepenky. Na POS lze display, který se dodává naplocho a šetří tak přepravní objem, bez problémů sestavit.

Zážitek z rozbalování i bezpečnost

Ve stejné kategorii získala společnost THIMM sošku bronzového indiána za zasilatelský obal s bezpečnostním uzávěrem pro e-shop Salwa Petersen. Start-up se specializuje na výrobky péče o vlasy: Majitelka společnosti Salwa Petersen kombinuje tradiční recepty ze svého rodného Čadu s moderními technologiemi. U prvního zasilatelského obalu se pozornost mladého podniku zaměřila nejen na ochranu výrobku a bezpečné zasílání zboží, ale také na atraktivní vzhled. Bezpečnostní uzávěr z vlnité lepenky zaručuje zapečetění obalu během přepravy a chrání před neoprávněným otevřením. K uzavření obalu není potřeba žádná lepicí páska. Na rozdíl od umístění značky v kamenné prodejně dochází při elektronickém obchodování k prvnímu kontaktu se zákazníkem až při rozbalování objednávky. V Salwa Petersen proto kladli velký důraz na atraktivní vzhled zasilatelského obalu. Společnost THIMM toto přání splnila a vyrobila oboustranně potištěný obal, který zajišťuje zákazníkům zážitek z rozbalování.

Virtuální galavečer

Vzhledem k celosvětové pandemii probíhala soutěž POPAI D-A-CH Award v tomto roce kompletně digitálně. Letošní vítězové byli oznámeni v rámci virtuálního galavečera, který bylo možné sledovat živě na kanálu YouTube. Již více než pět desetiletí pořádá nezisková organizace POPAI (Point of Purchase Advertising International) po celém světě soutěže, v nichž firmy a poskytovatelé služeb získávají ocenění za své aktivity na místě prodeje. Ceny POPAI D-A-CH Awards se v německy mluvících zemích udělují od roku 2009. V rámci soutěže se zohledňují veškeré aktivity týkající se marketingu v místě prodeje, od klasických materiálů na POS až po opatření na podporu prodeje. Nezávislá porota složená z 25 odborníků z oblastí značky, obchodu, designu a vědy vybírá vítěze POPAI D-A-CH Award v celkem 15 kategoriích. Vítězům se propůjčuje soška indiána, protože právě první 3D displej byl vyvinut ve tvaru indiána.