Kategorie Dárkové obaly bývá každoroční inspirací jak pro grafické designéry, tak i pro konstruktéry obalů. Přece jenom vzhledem ke svému pojetí má tato kategorie rozšířenější možnosti než výroba obalů pro každodenní spotřebitelské produkty, kde se při vývoji obalu bojuje o každý desetník. Kategorie nezklamala ani letos, je vidět, že nápady našim vývojářům nechybí.
Zajímavé multifunkční řešení přihlásila Podorlická kartonážní. Ekologický obal na med 5 v 1 s důmyslnou vnitřní fixací , která se složením obalu promění na 3D fixaci bez další nutné manipulace zaujal každého porotce. Navíc byl v této kategorii z vítězných obalů jediným „nealkoholickým“.
Budvar vsadil na obaly DS Smith a udělal dobře 😊
Prodej piva je dlouhodobě podporován marketingovými akcemi jednotlivých značek. Budějovický Budvar zvolil pro letošní léto mimo jiné i kombinaci 4+1, 4 lahve prémiového piva s ikonickým půllitrem. Obal pro pivovar vyvinul a vyrobil přihlašovatel DS Smith. Jedním z mnoha benefitů je i že obal vyplňuje, na žádost zákazníka, celou plochu palety bez nedosahů.
Model nebo THIMM?
Konstrukce dárkového dvojbalení alkoholu s názvem Jaegermeister doublebox
přihlásil Model Obaly. řešení bylo vyvinuto tak, aby se toto balení dalo rozdělit bez nutnosti vyjmutí obsahu při zachování originálního vzhledu.
Skládaný dárkový obal pro Moravia Lacto je vyroben z jednoho kusu vlnité lepenky a lze jej snadno složit bez potřeby jakéhokoliv lepení. Obal vyvinul přihlašovatel THIMM THE HIGHPACK GROUP. I tento obal je ve skutečnosti dárkový dvojobal a k jeho rozdělení vybízí i text Trhni si!, umístěný na přední straně u perforace.