V rámci speciální edice Wind loved, kterou společnost Luxoro vydala k oslavě výročí Vladimíra Kokrhanka, zakladatele společnosti Luxoro, byl využit luxusní typ etikety, který svým pojetím koresponduje s životním příběhem moravského rodáka. Etiketa Wind loved je inspirována přírodou a dvěma láskami V. Kokrhánka, horami a plavbou po moři.
Vladimír Kokrhánek se narodil v Brně, odtud absolvoval se svou partnerkou dlouhou pouť, která je odvedla do různých částí světa. Zpočátku dvojice žila v Bruselu, později odešla do Argentiny a nakonec se usadila ve Vigevanu, kde Kokrhanek v roce 1968 založil společnost Luxoro. Tento rok společnost Luxoro, exluzivní dealer produktů firmy Leonhard Kurz Stiftung & Co. KG pro italský trh, oslavuje své 50. výročí.
Etiketa inspirována dvěma láskami zakladatele
Vedle obchodu a vizionářských schopností, které jsou pro rozvoj firmy nezbytností, jsou pro Kokrhánka, podobně jak je vidět i na ztvárnění etikety, typické dvě celoživotní vášně – plachtění a hory. Etiketa byla navržena uměleckým ředitelem společnosti Spazio Di Paolo, Mario Di Paolo a konkrétní inspirací se staly vrcholky hor Valle d'Aosta.
Technické provedení
Etiketa se skládá z několika vrstev a každá má jiný vizuální vjem. Dvě překrývající se vrstvy jsou tvořeny materiály Velmart White WSA FSC a Raflamatt 90 WSA FSC. Textury, která svým vzhledem připomíná dřevěný povrch, bylo dosaženo ražbou (kvalitní nástroje Hinderer a Muehlich (H + M). Trojrozměrný efekt plachty na vnější vrstvě byl vytvořen díky optickému řešení Spatial FX®, které je vytvořeno jedinečnou technologií Trustseal®.
A už jen na „obalářský“ okraj: Samotné výborné víno je Chardonnay z italského vinařství Les Cretes.