Poslední třetina kalendářního roku je již tradičně ve znamení vyhlašování vítězů a přebírání cen. Nejinak je tomu i v tomto roce. Další míru designové inspirace přinesl další ročník Creativity International Packaging Awards. Zde získala hned dvě hlavní ceny kreativní agentura Anthem, která je známa jako poskytovatel podpory značky řady známých brandů.

Anthem je částí skupiny SGK (divize Matthews International Corporation  - NASDAQ GSM: MATW) zabývající se vývojem a udržitelností brandů. Vedle designů či redesignů, se zároveň agentura zabývá podporou značek i pomocí řady kampaní či další formy vizuální komunikace.

Brand a emocionalita spolu souvisí

Vítězové ocenění Creativity International Award jsou vybírány na základě celkové vizuální komunikace. Musí tedy především prokázat, že umí používat design k posílení značky, tak, aby maximálně dokázala ovlivnit emocionalitu zákazníka.

Bronzová ve dvou kategoriií pro Anthem

Bronzovou cenu získala Anthem v kategorii Health& Beauty Packaging za redesign  obalů na mýdla Soapbox Soaps). Další bronzovou získala firma v kategorii Food& Beverage Packaging za redesign obalu na cereálie brandu Post Cereals.

Další oceněné je možné shlédnout ve fotogalerii zde