Letošní LabelExpo představilo řadu novinek, ať již z hlediska samotného tisku, technologií, strojů či produktů. K inovátorům však patřili i výrobci a dodavatelé materiálů. K předním z nich se řadí společnost Avery Dennison, která presentovala na svém stánku hned celou řadu novinek. Některé z nich lze považovat i za progresivní alternativní řešení k stávajícím a snad se s nimi brzy setkáme i na našem trhu.
Avery Dennison (NYSE: AVY) je globální hráč v oblasti materiálů pro výrobu etiket. Se svými vice než 25 000 zaměstnanci v 50 zemích světa, patří v této oblasti k leaderům na světovém trhu.
Nabídnout víc než zrakový vjem
V minulosti se výroba etiket orientovala především na kvalitu materiálu a excelentní potisk, dnes již lze zákazníkovi nabídnout mnohem vice. Společnost Avery Dennison využila LabelExpo k presentování platformy “Pioneering Change”, v rámci které bylo ukázáno, jak lze do “hry” o získání zákazníka zapojit i další jeho smysly.
Čiré lepidlo i “sklo – nesklo”
Novinkou bylo patentované lepidlo Clear Hotmelt, který nabízí novou alternativu pro aplikaci etiket na chlazené potraviny. Vzhledem k teplotám dosud aplikovaná tavná lepidla obvykle časem žloutla, naopak UV tavná lepidla, které jsou kvalitativně výborná, jsou často pro klienty drahá, takže Clear Hotmelt ocení určitě každý.
Nová, exkluzivní technologie Label'Glass umožňuje značkám a výrobcům lahví simulovat efekt skleněného embossingu. Zdobení lahve reliéfní etiketou, která vypadá jako sklo a dotykově i sklo připomíná, pomáhá vytvářet výrazný a prémiový image značky.
Více informací, nejenom o těchto novinkách, ale i dalším portfoliu společnosti, naleznete zde.