Mezinárodní strojírenský veletrh je nejvýznamnější průmyslový veletrh ve střední Evropě a letošní ročník patřil k velmi úspěšným v moderní historii konání veletrhu. Stále častěji se na MSV můžeme setkávat i s firmami z obalového sektoru a ani letošní ročník nebyl výjimkou. Mezi vystavovateli nechyběla v pavilonu A2 ani společnost Branopac/Antalis.
1 631 vystavovatelů z 32 zemí a víc jak osmdesát tisíc návštěvníků. To je bilance 59. mezinárodního strojírenského veletrhu, který se na brněnském výstavišti konal od 9. do 13. října. Ročník 2017 potvrdil pozici MSV jako nejvýznamnějšího strojírenského veletrhu střední Evropy a v řadě parametrů byl ve srovnání s předchozími ročníky rekordní. Mezi vystavovateli byla i společnost Branopac/Antalis.
Je libo bublinková folie vyráběná přímo u spotřebitele?
Na MSV společnost nabídla zajímavý koncept New Air I.B. Express. Jedná se o revoluční řešení, které vyrábí bublinkové fólie Bubble Wrap® IB přímo v místě balení. To znamená, že si uživatel nafoukne tolik běžných metrů bublinkové fólie, kolik potřebuje. Odpadá tudíž nákladné skladování, složitá manipulace a vysoké přepravní náklady.
Využití i v e commerce
Díky technologii On-Demand nedochází k nadměrnému odvíjení materiálu při balení a šetří se také životní prostředí, snížením dopravy kamionů, které bublinkové fólie převážejí. Pro zvýšení atraktivnosti fixačních materiálů nabízíme fólie BubbleWrap I.B. Expressions s možností brandingu. Tato technologie posiluje značku a zákazníkům k dodanému zboží přináší mj. i wow efekt z rozbalení a pozitivní emoce díky nafouknutým tvarům a textům.
Bublinka v roli marketingového nástroje
Pozitivní emoce ve vás může vyvolat sdělení ve formě nafouknutých motivů, které mohou být v různých tvarech např. srdce, smajlíka nebo textu Thank you, Merry Christmas, Happy Holidays a další. Tímto se fixační materiál stává efektivním marketingovým nástrojem a dodavatel tak získává více možností, jak si udržet zákazníky a odlišit se od svých konkurentů.