V roce 2023 bylo 32 % kávy konzumované mimo domov ve studené variantě, což odpovídá 1 z 3 šálků. Tento segment, s 15% nárůstem spotřeby za poslední čtyři roky, je jedním z nejrychleji rostoucích v kávovém průmyslu. Zejména mladší generace přijaly trend pití kávy za studena za „in“. Na základě tohoto rostoucího trendu uvádí Nescafé svůj nový espresso koncentrát Nescafé, samozřejmě i v novém typu obalu.

 

Tento prémiový tekutý kávový koncentrát byl navržený tak, aby si konzument mohl kávu trychle připravit i ve své domácnosti, podobně jako baristé v kavárně.  Spotřebitelé mohou jednoduše přidat malou dávku espresso koncentrátu do mléka, dát si krémové ledové Latte, či robustnější Americano, nebo jej dokonce smíchat s limonádou či džusem.

 

Snadnost přípravy

Kvalitní kávu tvoří směs vybraných odrůd kávy pražená a uvařená tak, aby poskytovala bohatou a výraznou chuť. Při přípravě kávy není potřeba žádné speciální vybavení ani baristické dovednosti. Studenou kávu lze i díky balení připravit velmi pohodlným, jednoduchým způsobem.

 

Zelená etiketa pro vanilku, hnědá pro Espresso Black

 Nescafé Espresso Concentrate je v současné době k dispozici ve dvou příchutích: Sladká vanilka a Espresso Black pro ty, kteří upřednostňují čistou, výraznou a intenzivní kávu. Nescafé Espresso Concentrate je tento měsíc uveden na trh u vybraných prodejců v Austrálii ve formátu lahví. Lahve jsou stabilního tvaru většího průměru. Doplněny jsou etiketou, která na první pohled odlišuje typ příchutě kávy. E-commerce v Číně využívá i nabídku servírovací kapsle k přelití mlékem, vodou nebo džusem. V příštích letech se chystá uvedený produkt expandovat na trhy po celém světě.